regular stalkers

Sunday, November 06, 2011

slmat pagi aya, ibu, ini, aki..haha..neyy, nda brasai bejaku iban dlm blog tu..tu meh keterubah update blog dlm bhasa iban..barang sapa ke ka belajar bejaku iban, tau datai ngagai pengajar coco ditu..ney, ndai nemu malu "promote" diri empu neh wai,..

nama rita kita wai?? udah beberus ngeli pagi tu? kada nda agi bdau belunik ngeli dia deh..deii, nya amat bru dikumbai kasam semalam munyi ku sada leka lagu penyanyi kelia..hahah..mua udah di tuchi wai? ang nda betuchi ke mua maya udah dani..ni alah nyau bepukat utai peda lban mata empai ulih kerebak..

aku bru amat mechahka rikut saritu..dani pukul 2 tengahari..ney, cpa bisi dani maya nya..nyau angat tubuh didaing mata panas perenching..t bilik tu bc ikun, plaba aku pukul 6 lemai kini aku dani td..ukai asai di rumah ia wai..t d rumah bc org ngerak, ninga kaki kekentak, amat dani ngenyit arr..

kenu ku jaku ka "stdy" td lban ngenangka peresa minggu nyin..NADAI JAKU NYA WAI, WAI.."stdy" ia meh muka pisbuk tu..hahaXD  ukai pia ia unggal, alu ndai "mood" ka blajar tu..kelebih agi mya ujung minggu bakatu, bala mensia ndai didinga richah ba asrama laban ambis pansut bepedaka wayang, diting d taman bungai, ngepik kini bala sekeda ukai ktai nemu sida ia ngelangkau din..bala sekeda suping plaba aku laban duit elaun agi bedunjung dlm bank..

aku nyau tusut untak diau dalam bilik, asaika tepekung dlam kibung wai..ka ku pansut kaki buruk amai ga nyingkang, ngai ga bejalai ayun lundai meratika mensia sekeda bejalai baka arus ai sungai mansang maya pagi ari..ni nya alah titih wai..pma tinggal, alu tinggal meh nama ia..t bc "pemerindang ati sulu asi, buah ayam maya malam" nda ngawa ga..haha..ney, brupai mat minta di sagi ney wai..pahai laban..huhu

tubuh ngau seput aja ke agi tinggal di ip ditu..semengat udah terebai ke rumah kin..asaika betaun udah nda nyenguk menua wai..rindu amat ka makai daun jabang di belakang rumah panjai kmi din..kada nda ambis di panchit bala unggal ke gawa nitihka "time-table" JKKK..ney, ni alah nganti pucuk ia neresak baru..ka pen nda enchuri telu manuk orang meh t ndai utai kelauk..haha..pahai ktai ney wai, nda berasai ditugung ke tuai d ruai..pulai jaku! enda sabar ati ka ngepik ngau bala aya ibu di ruai..ukai sida ia nemu ngenyadi ku d..t bebelika tuak, semua nyua ka duit, ndai2 pan sepuluh dua bisi sida ia nyua..mal ga org rumah panjai kemaya ari tu wai, ckup beduit ari bala sekeda ke diau di "taun' (town)..bandar ku laut..

nyau bekenang ke pemisi bala ke diau d rumah panjai aku wai, ukai nama ku d..laban bala nyau makin lempung tulang nurun nangkal..sekilo bisi rm10..ney, dini nya alah deh..t bebelika langkau sebutul dua nya, agi mesa nya munyi ku orang sibu deh..ndai makai mee kampua g sida ia t udah bejual ka getah, alah nda "tauhu soup", suntung..nehh, lapa deh laban cda ibu..alah bala ke diau d nengeri labn cda ia..cda ke d nengeri kereja ambis ari, peda pulai ke menua mdh ka diri suntuk..kekikik cda ibu ke diau d rumah panjai negelese ka cda ia..jera! hahaXD nyamai nesau bala ke diau d nengeri ngasuh cda ia pulai ke rumah t bc kebun getah..sayau meda kebun getah repa ngapa, dibelit sida randau kemibit..


akai daii wai, ari tadi aku kerah kerah, kuchau kuchau baka burung semalau..ka ngetu dulu ga aku, ngka nyau bc mood ka blajar..KENU! mupuk dulu aku wai..bala peminat ba pisbuk nganu mda aku nda "melayan
chat sida ia..puk!puk! ku munyi chat sida ia..ukai sigi dua ia waii...neyyyy..hahaXD 


mupuk wai, eh! ang guai, bedau mantai ka jaku prasang..aihhhhhhh! ney alu salah pun ia..

udah mayuh aku kuchah2, nyau ngai batang rekung richah..
nyamai aku ninga lagu, mantupka ati rindu,
dipuput ribut kulu, nda berasai ai mata nerutu kuyu,
betatika diri semampai ngenang selalu, ngenang ambai jauh beribu batu..
nyamai aku mupuk dulu, selamat lemai wai, selamat ujung minggu..

No comments:

Post a Comment